El que queda clar és que, per ara, el festival de música no està al calendari. Al d’aquest any, segur que no. Entre altres aspectes, perquè, segons Budzaku, “no hi ha possibilitats”. Això, però, no vol dir que s’oblidi. “No està descartat”, afirma el gerent de la societat pública. Això sí, ja a un termini més llarg.
I, si es fa cas a les declaracions del ministre, caldrà un requisit clau per tornar-lo a posar sobre la taula: resoldre els problemes que van provocar l’anul·lació del concert de David Guetta. “Hi ha possibilitats que es pugui recuperar, però cal tenir en compte que les inclemències meteorològiques tensionen molt i poden generar insatisfacció entre els espectadors si s’acaba suspenent una actuació”, ha advertit.
Un bon exemple d’això és el Cirque du Soleil. Ara, l’espectacle ja es fa sota una carpa, després de l’experiència amb les pluges dels primers anys. I, en certa forma, és el que tocaria fer amb l’Andorra Mountain Music. “És una aposta que es va fer en el seu dia i no és projecte que descartem, sobretot si podem disposar d’un recinte que el pugui allotjar”, ha comentat.
Per tant, queda clar: caldria disposar d’un espai a cobert. Un multifuncional que, tard o d’hora, segurament tornarà a estar sobre la taula.
Comentaris (5)