El ‘lladre de perfums’ acumulava una vintena de denúncies i un perjudici de 3.400 euros

El detingut ha incomplert de forma reiterada una pena d’arrest nocturn al centre penitenciari i ha protagonitzat múltiples incidents i alteracions de l’ordre públic, en els darrers dies, “amb més agressivitat”

Comentaris

Perfums en una estanteria.
Perfums en una estanteria. ARXIU

L’home de 38 anys que la policia va detenir com a presumpte autor de delictes contra el patrimoni i contra la Constitució acumulava una vintena de denúncies i el valor de la mercaderia furtada superaria els 3.400 euros. Així ho ha detallat aquest dimecres la policia en un comunicat en el qual detalla els fets que van portar a l’enèsim arrest, tal com havia avançat l’Altaveu.

Entre la vintena de denúncies que acumulava l’home, de 38 anys, n’hi ha dues per insults xenòfobs a treballadors de diferents establiments, mentre la que resta corresponen a furts en diverses botigues. Segons els investigadors de la policia, sostreia perfums i tabac per pagar-se les addiccions a les drogues i l’alcohol.

Un prestatge amb mostres de perfums.

Relacionat

Nits a la presó (o no), dies pispant perfums (o tabac)

A més, ha estat incomplint de manera reiterada la pena d’arrest nocturn al centre penitenciari que la Justícia li havia imposat per altres delictes, i ha protagonitzat múltiples incidents i alteracions d’ordre públic, en els darrers dies “amb més agressivitat”, assenyalen des del cos d’ordre, detallant que s’encarava i amenaçava empleats de comerços, principalment de l’eix central. La situació, confirma la policia, tenia atemorits els treballadors.

Pel que fa al valor de la mercaderia sostreta pel ‘lladre de perfums’ i que diferents establiments han denunciat, superaria els 3.400 euros. Amb tot, el comunicat explica que hi ha alguns furts que hauria protagonitzat el mateix individu i dels quals la policia té coneixement però no existeix encara denuncia, que estan pendents de quantificar. Això podria fer incrementar el valor citat.

Comentaris

Trending