L’ensurt, però, ha estat fort. Tot ha succeït poc abans de la una del migdia quan des d’una segona planta d’un dels edificis de la plaça s’ha vist sortir una considerable fumera. Tothom ha pensat de seguida que la causa era que s’havia declarat algun incendi i, lògicament, s’ha fet l’avís als equips d’emergència.
Ràpidament, cap a la zona s’han desplaçat dos camions del cos de bombers així com diverses ambulàncies. Un cop allà, però, s’ha comprovat el motiu de tot plegat. Els turistes allotjats en un dels apartaments de la segona planta de l’edifici havien intentat fer una barbacoa.
Segons les fonts consultades, havien intentat evitar que saltessin les alarmes de foc tapant els detectors de les habitacions. Amb el que no comptaven, però, és que la fumera seria molt més forta del que pensaven. I ha acabat fent saltar l’alarma del seu immoble i la d’altres de l’edifici.
Per tant, tot plegat ha estat una falsa alarma. Això sí, durant una bona estona l’expectació i els nervis s’han viscut en aquesta zona de la població fronterera.
No és pas el primer incident del cap de setmana relacionat amb turistes. També a la mateixa zona, un altre grup va fer saltar ahir al vespre l’alarma en deixar-se coses a una bossa de plàstic sobre la cuina, amb la mala sort que va acabar prenent.
Comentaris (1)