L’accident va tenir lloc ahir al vespre, cap a dos quarts de set, a la carretera general 2 al seu pas per la parròquia d’Encamp. Més concretament, a la zona de la Bartra. Segons s’ha informat des del cos d’ordre, en la topada només es van haver de lamentar danys materials, especialment al cotxe, de matrícula espanyola. El motorista, tot i l’ensurt, no va necessitar atenció mèdica.
Un cop els efectius del cos d’ordre van arribar al lloc dels fets, es va procedir al preceptiu control d’alcoholèmia als dos conductors implicats en el sinistre. I la dona va donar una taxa superior als 0,87 grams per litre de sang. Per tant, més del límit que marca el delicte. I, lògicament, va quedar detinguda.
És el mateix que els ha passat a altres dos conductors durant la passada matinada. En aquest cas, han estat enxampats en el marc de la campanya de controls que ha engegat el cos d’ordre.

Comentaris (1)