Alerta sanitària per la presència d’api no declarat a l’etiquetatge de plats preparats del BonÀrea

L’incident afecta només la població al·lèrgica al vegetal i no comporta risc per a la resta, però tot i així des de l’àrea de seguretat alimentària i entorn del ministeri de Salut se supervisa lar retirada dels productes afectats

Comentaris

Una botiga del BonÀrea.
Una botiga del BonÀrea. BonÀrea

Si vostè és al·lèrgic a l’api pari compte. El ministeri de Salut ha emès una alerta sanitària relacionada amb la presència d’api no declarat a l’etiquetatge de plats preparats de la marca BonÀrea. Es tracta d’un incident que afecta únicament la població al·lèrgica al vegetal i no comporta cap risc per a la resta. En tot cas, com a mesura de precaució es recomana a les persones al·lèrgiques a l’api que puguin tenir els productes esmentats a casa que s’abstinguin de consumir-los.

L’àrea de seguretat alimentària i entorn del ministeri de Salut està supervisant la retirada dels productes afectats. Les referències dels productes afectats són nombroses i es poden consultar directament a la informació facilitada pel fabricant a la seva pàgina web: https://www.bonarea.com/ca/default/infoproduct. A la llista hi ha des de lasanya, peus de porc, mandonguilles o botifarra fins a callos, aletes de pollastre adobades, conill rostit o una hamburguesa vegetariana.

Etiquetes

Comentaris (2)

Trending