Amb la voluntat de facilitar el procés de vacunació, els vaccins s’administraran de forma gratuïta als centres escolars, en el cas dels alumnes en edat d’escolarització obligatòria, i als centres d’atenció primària per a la resta de joves menors de 18 anys. La previsió és vacunar uns 1.500 alumnes de tots els sistemes educatius entre aquest curs escolar, 2024-2025, i el següent, 2025-2026, i la campanya s’iniciarà abans de les vacances escolars de Setmana Santa.
Les famílies rebran una carta uns dies abans de la data prevista per l’administració per tal d’informar-los sobre la campanya de vacunació contra la varicel·la i perquè aquestes puguin omplir el formulari de consentiment per tal de vacunar el seu fill o la seva filla al centre escolar durant l’horari lectiu.
Segons informen a través d’un comunicat, aquest curs 2024-2025 s’ha previst l’administració de la primera i segona dosi del vaccí als alumnes de l’últim curs de segona ensenyança, i l’administració de la primera dosi als alumnes de l’últim curs de primària i del primer curs de segona ensenyança, aquests alumnes rebran la segona dosi durant el curs vinent. La resta d’alumnes rebran les dues dosis durant el curs escolar 2025-2026. Finalment, per rebre el vaccí als centres d’atenció primària només cal demanar cita i no és necessària la prescripció mèdica.







Comentaris