Queda clar que hi ha turistes que han passat aquests dies festius al país que han optat per avançar la sortida. Si el motiu era poder menjar la mona a casa, cap problema. Si la idea era estalviar-se cues, la jugada no els ha sortit bé. Les retencions estan sent de consideració, sobretot a la frontera sud del país.
Les cues han començat cap a les onze del matí per travessar les instal·lacions duaneres del riu Runer i, a poc a poc, han agafat rellevància. Ara, ja hi ha trànsit molt dens de sortida fins a l’altura del centre comercial Epizen. Si fa no fa, un quilòmetre llarg.
I, a la vegada, també hi ha un nombre elevat de vehicles que vol entrar al país. El tram final de l’N-145, just abans de superar la frontera, també presenta un trànsit força dens.







Comentaris (3)