La capital convoca un concurs nacional per renovar l’estació de tractament d’aigua de la Comella

L’objectiu del projecte és millorar la qualitat de l’aigua captada quan hi hagi episodis de terbolesa elevada del riu

Comentaris

La capital convoca un concurs nacional per renovar l’estació de tractament d’aigua de la Comella.
La capital convoca un concurs nacional per renovar l’estació de tractament d’aigua de la Comella. Comú d'Andorra la Vella

El comú d’Andorra la Vella ha convocat un concurs nacional per adjudicar la redacció del projecte i la direcció de les obres de renovació de l’Estació de Tractament d’Aigua Potable (ETAP), de filtració de la Comella. L’objectiu és millorar la qualitat de l’aigua especialment en situacions de terbolesa elevada del riu del qual es capta. Així mateix, també s’ha publicat la convocatòria d’un concurs d’àmbit nacional per adjudicar el servei de manteniment dels analitzadors en continu de la qualitat de l’aigua de boca.

Així doncs, aquest dimecres ha sortit publicat al Butlletí Oficial del Principat d’Andorra l'edicte de licitació per adjudicar el servei de redacció i direcció de les obres de renovació de l’Estació de Tractament d’Aigua Potable de la Comella, que amb més de 30 anys d’antiguitat, necessita una renovació per garantir una millor eficiència en el tractament de l’aigua potable. Des del comú d’Andorra la Vella apunten que l’aigua captada sovint es veu afectada per episodis de terbolesa elevada, fet que pot dificultar el seu tractament i distribució en òptimes condicions. La renovació de l’ETAP permetrà millorar aquest procés, assegurant una qualitat de l’aigua més estable per als usuaris.

Amb aquest concurs, es vol adjudicar a una enginyeria especialitzada la redacció d’un projecte executiu que defineixi les actuacions necessàries per a la modernització de la infraestructura. Les persones interessades a participar en el concurs poden descarregar gratuïtament les bases del concurs a la web de la plataforma de contractació del sector públic, a partir de l’endemà de la publicació de l’edicte al BOPA.

Les propostes han de ser presentades abans de les 15 hores del dia 14 d’abril del 2025 mitjançant la plataforma de contractació del sector públic. L’obertura de pliques serà telemàtica, per mitjà de la plataforma de contractació del sector públic. Les empreses licitadores amb les propostes de les pliques A i B admeses per a la licitació, rebran una convocatòria on s’especificarà el dia i hora de l’obertura pública de la plica C.

Comentaris

Trending