Tercer lloc de Pol Moya als 1.500 metres del Campionat d’Espanya de pista coberta

L’atleta de la FAA, que competeix a nivell de clubs amb el FC Barcelona, ha trencat la cursa durant el seu pas pels 800 metres i només s’ha vist superat per Mohamed Attaoui i Adrián Ben

Pol Moya, liderant el grup de favorits que incloïa a Ben i Canton.
Pol Moya, liderant el grup de favorits que incloïa a Ben i Canton. FAA

Pol Moya ha acabat tercer a la cursa de 1.500 metres del Campionat d’Espanya de pista coberta. L’atleta andorrà de la FAA ha aturat el seu cronòmetre en un temps de 3:49.21 minuts per fer-se amb un lloc al podi, on també han pujat els corredors locals Mohamed Attaoui i Adrián Ben, i aconseguir la medalla de bronze.

En una de les cites més exigents del curs al campionat nacional del país veí, Moya va classificar-se ahir dissabte per la final després de ser segon amb un temps de 3:56.06, només superat per Eric Guzmán, vencedor de la seva sèrie, en un campionat que s’està disputant a Madrid.

Moya, durant el seu pas pel 800.
Moya, durant el seu pas pel 800.

Aquest diumenge, en la lluita per les medalles, l’atleta del Barça ha estat el protagonista de la cursa, doncs al seu pas pels 800 metres ha trencat una cursa que estava sent molt lenta i només l’han pogut seguir Mohammed Attaoui, Adrián Ben i Ignacio Fontes. Finalment, l’andorrà ha aconseguit superar a Fontes per marcar un temps de 3:49.21 minuts i acabar en la tercera posició final.

Etiquetes

Comentaris

Trending