Alexandra Mejía acaba en 35è lloc a la Copa del Món d’Eivissa d’aigües obertes

La nedadora de la FAN s’ha quedat a set minuts de la guanyadora, que ha estat l’espanyola Ángela Martínez (1:58:41.40 hores)

Comentaris

Alexandra Mejía, davant el panell dels Campionats del Món que organitza World Aquathics.
Alexandra Mejía, davant el panell dels Campionats del Món que organitza World Aquathics. FAN

La nedadora andorrana Alexandra Mejía ha completat aquest dissabte la prova de 10 quilòmetres en aigües obertes a Eivissa, en el marc de la segona etapa de la Copa del Món d’aquesta la disciplina. Mejía ha finalitzat en la 35a posició amb un temps de 2 hores, 5 minuts i 49 segons, situant-se a poc més de 7 minuts de la vencedora, l’espanyola Ángela Martínez.

La cursa, que forma part del calendari classificatori per als Campionats del Món que se celebraran aquest estiu a Singapur, ha coronat Martínez al capdavant del podi, seguida de l’alemanya Celine Rieder i l’hongaresa Bettina Fabian. Mejía -48a al rànquing de l’esprint (19:37.30)- ha acabat 35a amb un temps de 2:05:49.60 hores, a poc més de dos segons de la nedadora que l’ha precedit, l’espanyola Ines Mourenza.

Pel que fa a la participació andorrana del cap de setmana, Kevin Teixeira serà l'encarregat de representar el país diumenge en la prova dels 5 quilòmetres, també a Eivissa. El tricolor competirà dins del Campionat d’Espanya i està previst que comenci la seva prova a les 11 del matí.

Etiquetes

Comentaris

Trending