El conseller de Cultura, Infància i Joventut, Joan Sans, ha valorat molt positivament la iniciativa, destacant que “l’activitat, que forma part de les novetats de la programació d’enguany, ha tingut molt bona acollida per part del públic assistent i és una manera serena de conèixer el talent del país” i ha afegit que “és la primera vegada que fem aquest format però no serà l’última”. Durant la taula rodona, els autors han compartit els seus processos creatius i vivències personals, posant en relleu la qualitat i la diversitat de les obres publicades a Andorra.
Marc Cortès, d’Editorial Medusa, ha presentat el seu llibre ‘Colls d’ampolla’, un llibre d’històries creuades i vides marcades per decisions personals que porten els personatges al límit. Jordi Casamajor, de Marinada Edicions, ha aportat una perspectiva històrica amb el seu llibre ‘Consideracions sobre l’art rupestre’, un llibre que ell mateix defineix com a quadern de bitàcola. Frank Garcia, d'Anem Editors, ha introduït ‘Làser’, un thriller trepidant que pretén enganxar el lector des de les primeres pàgines. Joan Peruga, de l'Editorial Andorra, ha parlat de ‘Sentinella’, una història d’amor en què l’adversitat i la lleialtat hi tenen un paper central.
També els editors Fabiola Masegosa i Jan Arimany també han tingut l’oportunitat de presentar obres destacades: l’obra pòstuma de Xavi Fernández, ‘Un any més de la nostra vida’, i ‘Pregoneu-ho als quatre vents’, la primera novel·la de James Baldwin. L’activitat s’ha tancat amb una sessió de signatures i venda de llibres, en un ambient proper i distès que ha permès als assistents conversar directament amb els autors.

Marc Cortés llegint un fragment del seu llibre.

Frank Garcia durant la seva exposició.

L'editor Joan Arimany ha presentat una de les novetats de la seva editorial.

Comentaris